آسیب دیدگی جنگنده «اف-35» اسرائیل حین نمایش هوایی

در جریان یک سانحه، یک فروند جنگنده نسل پنجم رژیم صهیونیستی حین نمایش هوایی با برخورد با یک پرنده آسیب دید و مجبور به فرود اضطراری شد.

منابع رسانه‌ای شنبه شب اعلام کردند که یک جنگنده «اف-۳۵» ارتش رژیم صهیونیستی  در روزهای گذشته بر اثر برخورد با یک پرنده آسیب دیده است.

واکنش تند مسکو به تصرف مدرسه سفارت روسیه در ورشو

به گزارش وبگاه «نیوعرب» به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل»،  ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که یک جنگنده اف-۳۵ این رژیم در روزهای گذشته بر اثر برخورد با یک پرنده در جریان نمایش هوایی آسیب دید.

بر اساس این گزارش، این جنگنده پیشرفته نسل پنجم پس از حادثه مجبور به فرود در یک پایگاه هوایی نزدیک شد.

این دومین هواپیمای نظامی رژیم اسرائیل است که در روزهای اخیر دچار مشکل است. در روزهای گذشته یک بالگرد «آپاچی» این رژیم دچار نقص فنی و فرود اضطراری شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چندی قبل از سقوط مرگبار یک بالگرد خبر دادند. روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» گزارشی درباره سقوط یک بالگرد رژیم صهیونیستی در شهر ساحلی «نتانیا» منتشر کرد. بنا بر این گزارش، خلبان این بالگرد  در جریان این سانحه  نزدیک محله «کریات هاشالوم» کشته شد.

رژیم صهیونیستی در حالی مبادرت به برگزاری جشن‌هایی در روزهای گذشته کرد که فلسطینی‌ها از آن به عنوان پاکسازی قومی سرزمینشان یاد می‌کنند. حدود ۷۰۰۰۰۰ فلسطینی در سالهای منتهی به ۱۹۴۸ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به اجبار اخراج شدند.

نیروی هوایی این رژیم چندی قبل  از ترس سقوط جنگنده‌های گرانقیمت اف-۳۵ خود، شماری از این جت‌ها را زمین گیر کرد.

رژیم صهیونیستی در حالی به نیروی هوایی خود می‌بالد که یک نشریه صهیونیستی اخیرا با اشاره به قدرت سامانه‌های پدافندی ایران نوشت، صنایع دفاعی ایران قوی است و دائماً برای بهبود و ساخت سامانه‌ها و عرصه‌هایی که می‌تواند(رژیم) اسرائیل را تهدید کند، تلاش می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.