آقای رئیسی! تجدید شدی

روزنامه جمهوری از توصیف گل‌وبلبل ابراهیم رییسی از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دارد، گلایه کرده و به کنایه نوشته: نتیجه کارنامه دولت تا امروز تجدیدی بوده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، تصویری که رئیس‌جمهور محترم از شرایط موجود به دست می‌دهد، تصویری که ما هم مثل همه مردم دعا می‌کنیم، تمام ساحتی محقق شود. حتی به تحقق نیمی بلکه کمتر از نیم آن هم نه تنها راضی هستیم...منتها تصویر، در تصوُّرِ مسئولان محترم، دردی از ما دوا نمی‌کند. وقتی کالاها قیمت پروازی پیدا می‌کنند و برای خرید هر کالا، فروشندگان را درحال چک کردنِ قیمت لحظه‌ای آن می‌بینیم. وضعیتی چنین با تصویری که ارائه می‌فرمایند، نمی‌خواند.

 

این روزنامه تاکید کرده است: همه موفقیت‌ها باید در زندگی روزمره مردم، نمود عینی داشته باشند چنان که ناکامی‌ها اولین بروز و ظهورشان در سفره مردم است. وقتی مرغ گران می‌شود، جایش سر سفره‌ها خالی می‌ماند و همه متوجه می‌شویم در فراوانی آن هم حضورش را بر سفره درک می‌کنیم. خیلی دوست داریم آقای رئیسی را در تحقق وعده‌هایش موفق ببینیم اما این را هم می‌دانیم که کارنامه‌ها نشانگر توان هاهستند. با مدیران اقتصادی که در ۲۱ ماهه عمر دولت کارنامه شان این است، قبولی یک رویاست. خدا نکند مردود شویم اما تجدیدی به اندازه مدیران ناکارآمد، نتیجه طبیعی ماجراست. "خردادِ امتحانات" که دارد می‌گذرد امیدواریم برای "شهریورِ امتحانات" آقای رئیس‌ جمهور به کابینه به ویژه مردانِ اقتصادیش تکانی بدهد...

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.