درخواست یک امام جمعه نسبت به برخورد با فروشندگان فیلترشکن

امام جمعه یاسوج با اظهار اینکه شبکه های اجتماعی غربی امنیت ملی، وحدت ملی و اعتقادات و اخلاق و غیرت ما را مورد هدف قرار دادند و کشور ما را می خواهند اینگونه به هم بریزند، افزود: شبکه های ملی راه افتاده اند و باید حمایت شوند و با کسانی که فیلتر‌شکن می‌فروشند برخورد شود.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: دوشنبه روز ملی کار و کارگر است، در اسلام کار و کارگری جایگاه با ارزشی دارد، انسان باید اهل کار و تلاش باشد.

وی افزود: کارگران باید به موقع حقوق خود را دریافت کنند چنانچه از کار بیکار شوند، بسیاری از فعالیت ها متوقف می شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه استیضاح و محاکمه مدیر شبکه اجتماعی تیک تاک توسط آمریکا به دلیل مسائل امنیتی در حال انجام است گفت: ما هم به دلیل امنیت کشورمان با شبکه‌های اجتماعی متخلف و قانون شکن برخورد کرده‌ایم.

حکم رهبر انقلاب درباره تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران در فضای مجازی

آیت الله حسینی ابراز کرد: آن ها اعا دارند که این شبکه باعث ایجاد مشکلاتی در جوانان شده، کودکان شان سو تغذیه پیدا کرده اند و ترویج خشونت انجام شده، آمریکا اینگونه از شبکه تیک تاک شکایت می کند، آنها برای امنیت ملی خودشان اینگونه فعالیت می کنند اما امنیت ملی کشور ما برایشان مهم نیست.

وی ادامه داد: در شبکه های اجتماعی غربی، جنگ ترکیبی راه افتاده است و آمریکا علیه کشور ایران کارهایی انجام داده که ترویج خشونت است.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: شبکه های اجتماعی غربی امنیت ملی، وحدت ملی و اعتقادات و اخلاق و غیرت ما را مورد هدف قرار دادند و کشور ما را می خواهند اینگونه به هم بریزند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اضافه کرد: وقتی ازدواج شکل می‌گیرد از هر پنج ازدواج یکی به طلاق ختم می شود و بخشی از آن به دلیل تاثیرات سوء این شبکه های اجتماعی است که همه چیز را زیر سوال می برد.

آیت الله حسینی تاکید کرد: شبکه های ملی راه افتاده است که باید حمایت شوند و با کسانی که فیلتر شکن می فروشند برخورد شود.

وی با بیان اینکه باید قانون بر کشور حاکم شود افزود: اگر از اول جلوی این شبکه ها گرفته می شد اکنون چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.

وی با اشاره به دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم، گفت: این روز را گرامی می داریم جایگاه معلمان بزرگ است.

او ادامه داد: کار معلمی کار انبیا است،همه ما تحت آموزش معلمان هستیم، معلم فرزندان ما را تربیت و پرورش می دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.