تیراندازی هوایی در فنوج سیستان و بلوچستان/ ماجرا چه بود؟ + عکس

معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه بررسی حادثه فوت ۲ موتور سیکلت سوار در شهر فنوج و بررسی احتمال تقصیر ماموران نیروی انتظامی در این حادثه خبر داد. او وعده داد در صورت تقصیر ماموران با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برابر دستور سردار جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی استان، به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد.

شهر فنوج در جنوب استان سیستان و بلوچستان، ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد.

تصویری از ناآرامی در فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان / عکس: خبرگزاری فارس

1552763_320

سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.

این مقام نیروی انتظامی به ایرنا گفت: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج کردند.

او با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقر‌های انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس هم نوشت: شامگاه سه شنبه تعدادی از خانواده‌های مصدومان حادثه تصادف در مقابل کلانتری فنوج تجمع کردند. برخی از معترضان سنگ و شیشه به سمت ساختمان کلانتری پرتاب کردند و پلیس برای متفرق کردن این افراد مجبور به تیراندازی هوایی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.