سخنگوی دولت در اجتماع مردم بابل با بیان اینکه دشمن هر آنچه در توان داشت در فتنه اخیر استفاده کرد تا علیه ما استفاده کند، گفت: هدف دشمن این است که هویت انقلاب اسلامی که مردم ایران هستند را از بین ببرد.

بهادری جهرمی در اجتماع بزرگ نیروهای ولایی و انقلابی این شهرستان اظهار کرد: کشور ما در جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد و این یعنی غرب با هر ابزاری که داشت و تصور می‌کنید تمام قد در مقابل با جمهوری اسلامی ایستاد.

وی گفت: در دوره پهلوی به ظاهر حامی ما بودند تا به زعم خودشان ما پیشرفت علمی و اقتصادی داشته باشیم اما همه این اوامر به ظاهر بود ولی به طور علنی این شکل نبود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه غرب اگر دلسوز بود چرا الان مانع هستند شما بروید پیشرفت علمی ما را بررسی کنید تا ببینید چه فرقی کردیم، ادامه داد: قبل انقلاب روسای جمهور می‌آمدند در کشور ما مگر اطلاع می‌دادند اصلا شاه اطلاع از حضور این افراد را نداشت.

وی اظهار کرد: گفتمان دولت سیزدهم مقاومت و مقابله است چهل و چهار سال انقلاب کردیم هر وقت مقابله و مقاومت کردیم موفق شدیم.

بهادری‌جهرمی گفت: حدود هشت سال قبل دولت مدل مذاکره را پیش گرفت، مثلا در حوزه سلامت نتیجه همین الگوهای به ظاهر دلسوز جهانی نمونه‌اش کرونا شد به ما واکسن ندادند.

وی افزود: وقتی دولت سیزدهم پای کار آمد، روزی ۷٠۹ نفر کشته می‌شدند مدارس ما حسینیه ما کسب کار و... همه تعطیل بود سه ماه از تغییر دولت نگذشت چه تغییری کرد؟ دشمن ما تمام تلاش خود را کرد که ما دیده نشویم.

سخنگوی دولت اضافه کرد: در دولت قبل نظر بر این بود که با غرب مذاکره و تعامل کنیم تا کسی کشته نشود ما می‌گفتیم برای زنده بودن شهروندان نیاز به دارو داریم آنها می‌گفتند شما بیشتر التماس کنید.

وی گفت: حالا الگو تغییر کرد در این دولت در عرض سه ماه فضای قبل تغییر کرد دلار در هشت سال دولت قبل از ۳ هزار تومان به ۳۲ هزار تومان رسید و اواخر دولت به ۲۷ هزار تومان رسید و در دولتی که الگوی تعامل داشت قیمت دلار چندین برابر افزایش پیدا کرد.

بهادری‌جهرمی اضافه کرد: اگر رشد اقتصادی دهه نود را مقایسه کنیم چهار دهم درصد تقریبا صفر بود این نتیجه تعامل با الگوی غرب در بحث اقتصادی است رشد اقتصادی وقتی نداریم نباید قیمت‌ها افزایش پیدا کند اما برعکس عمل شد.

وی تصریح کرد: میانگین نرخ تورم در پنج سال آخر دولت گذشته، از صد سال گذشته بیشتر است و این نتیجه الگو تعامل با غرب است.

سخنگوی دولت به فتنه اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن هر آنچه در توان داشت اعم از رسانه‌ای، فرهنگی و.... در این فتنه علیه ما استفاده کرد، دشمن ما یک مشکلی دارد و به هدفش نمی‌رسد، هویت انقلاب اسلامی مردم ایران هستند، ولایتمداری و متحد بودن  شاخصه ملت ایران است و دشمن دنبال از بین بردن هویت مردم کشور ما است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.