سفر قریب الوقوع رضا پهلوی به فلسطین اشغالی!+جزئیات

یک رسانه عبری زبان از سفر قریب الوقوع رضا پهلوی به فلسطین اشغالی خبر داد.

یک رسانه عبری زبان از سفر «رضا پهلوی» به فلسطین اشغالی به منظور شرکت در مراسم روز یادبود ادعای موسوم به «هولوکاست» طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه صهیونیستی «i۲۴» قرار است فردا دوشنبه، رضا پهلوی در سفر به فلسطین اشغالی میهمان «جیلا گمالئیل»، مسئول دستگاه اطلاعات این رژیم باشد و درباره مسائل داخلی ایران با وی گفت‌وگو کند.

طبق گزارش منابع رسانه‌ای تأیید نشده، رضا پهلوی فردا دوشنبه در فلسطین اشغالی خواهد بود و با شهرک نشینان اشغالی دیدار خواهد داشت و همچنین در مراسم روز یادبود ادعایی «هولوکاست» نیز شرکت خواهد کرد.

رضا پهلوی قرار است در سفر احتمالی خود به فلسطین اشغالی علاوه بر دیدار با سران دیگر رژیم صهیونیستی از ایستگاه تولید آب شیرین و دیوار ندبه در قدس اشغالی دیدن کند.

به گزارش رسانه‌های خبری، جیلا جملیئیل، وزیر دستگاه اطلاعاتی این رژیم با ابراز خرسندی از سفر رضا پهلوی گفته است که تصمیم وی در سفر به «اسرائیل» برای نخستین بار شجاعانه است.

رضا پهلوی در اظهاراتی در آستانه سفر به فلسطین اشغالی بار دیگر بر حمایت خود از برقراری روابط با این رژیم تاکید کرد.

گفتنی است این سفر بنا به گزارش رسانه‌های خارجی چنانچه صورت هم نگیرد؛ این واقعیت را برای افکار عمومی داخلی نمایان خواهد کرد که مواضع شفافیت‌بخش رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در تبیین تحرکات پشت پرده صهیونیستی-آمریکایی فتنه‌های داخلی علیه کشور، صحت دارد و جنگ روانی نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.