جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با شهباز شریف

 سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در تماس تلفنی با «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان با ابراز نگرانی عمیق از تحولات اخیر فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه در هتک حرمت مسجد الاقصی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد و منسجم مانع از تداوم اقدامات ددمنشانه صهیونیست‌ها شوند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از این گفتگوی تلفنی با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه دو کشور ابراز امیدواری کرد این روابط بویژه در حوزه اقتصادی و انرژی بیش از پیش گسترش یابد و گفت: سیاست تقویت روابط با همسایگان و توسعه روابط با کشورهای اسلامی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی، با محکومیت اقدامات جنایت‌بار رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر، پاکستان را مدافع همیشگی مردم مظلوم فلسطین دانست و ابراز امیدواری کرد سازمان همکاری‌های اسلامی با ایجاد جبهه‌ای متحد مانع از تداوم جنایات صهیونیست‌ها شود.

شهباز شریف همچنین با تأکید بر علاقمندی کشورش برای تقویت روابط تهران - اسلام‌آباد، به جایگاه ممتاز ایران در منطقه و اهمیت گسترش روابط اسلام‌آباد با تهران اشاره و با مرور پروژه‌های همکاری اقتصادی، بر آمادگی کشورش برای اجرایی کردن آنها تاکید کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.