دستور رئیسی برای برخورد با تغییر غیرقانونی قیمت کالاها

سیدابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت، با محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها، بر لزوم همگرایی جهان اسلام برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آشکار شدن نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت، افزود: ملت‌های آزاده، امسال با برگزاری باشکوه تر روز قدس، همدل و همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، درمان بیش از یک میلیون بیمار از طریق دانش هسته‌ای در کشور و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش از ۱۵۰ دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته‌ای، آن هم در شرایط تحریم و سنگ‌اندازی دشمن را سند عزت و افتخار ملت ایران دانست و اظهار داشت: دولت مردمی خود را موظف به حمایت از این دستاوردهای بزرگ می‌داند.

رئیسی در ادامه با اشاره به توافق ایران و عراق برای تسریع در احداث مسیر ریلی بصره-شلمچه که سالیان طولانی بلاتکلیف مانده بود، بر لزوم پیگیری این طرح و نیز توافقات ایران با روسیه و چین تا حصول نتیجه تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به دریافت اخبار و گزارش‌هایی در خصوص برخی اقلام، ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کننده را تنها مراجع قانونی تغییر قیمت این کالاها دانست و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مرتبط را موظف کرد با تخلفات موجود در این زمینه برخورد کنند.

رئیسی در این نشست با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، همگان را به بهره‌گیری از فیوضات و برکات لیالی قدر دعوت کرد و گفت: شب قدر بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب بندگان به حضرت حق است که باید از لحظه به لحظه آن کمال بهره را برد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.