خواهرزاده سعید جلیلی، رییس ستاد انتخابات صداوسیما شد

رئیس صداوسیما در حکمی علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی صداوسیما را به سمت رییس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب کرد.

با توجه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در سال جاری پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در حکمی علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی صداوسیما را به سمت رییس ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

در این حکم، زمینه‌سازی هنرمندانه رسانه‌ای برای برگزاری انتخاباتی پرشور و طراحی برنامه‌های متنوع با هدف تبیین جایگاه انتخابات و رأی مردم در جمهوری اسلامی، پیگیری راهبردهای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات، تشریح نقش و اهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اداره کشور، مطالبه اجرای دقیق قوانین مربوط به انتخابات، تسهیل انتخاب اصلح برای مردم، افزایش مشارکت مردم، نامزدها و گروه‌های سیاسی با سرلوحه قرار دادن پرهیز از دخالت هرگونه گرایش حزبی، گروهی و جناحی در برنامه‌ها و نیز اهتمام جدی به برآوردن نیازهای رسانه ای دستگاه‌های برگزارکننده انتخابات را از جمله مهمترین وظایف ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان برشمرده است.

همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است. پیمان جبلی تاکید کرده است: همه معاونت‌ها و مراکز سازمان موظف به همکاری در این زمینه هستند.

علیرضا خدابخشی، خواهرزاده سعید جلیلی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.