پیدا شدن یک مقصر مهم برای تأخیر پرداخت حقوق اسفند معلمان

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: تصریح کرد: در موضوع معوقات حقوق اسفندماه معلمان قصور از جانب وزارت آموزش و پرورش بود که بدون لحاظ رتبه بندی پرداخت شد. البته علاوه بر آموزش و پرورش، سازمان برنامه بودجه هم در این رابطه مقصر است.

توئیت خاندوزی درباره تحقق وعده انتشار صورت مالی شرکت‌های دولتی

فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون آموزش مجلس در جلسه امروز خود میزبان معاونان وزارتخانه آموزش و پرورش  و معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور بود.

وی افزود در این جلسه علل تاخیر در پرداخت حقوق و نظام رتبه بندی معلمان با حضور مسئولان سازمان برنامه بودجه و همچنین آموزش و پرورش بررسی شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که باید رتبه بندی معلمان اجرا و ادامه یابد و همچنین باید به اعتراضات معلمان به رتبه بندی رسیدگی شود.

بشیری تصریح کرد: در موضوع معوقات حقوق اسفندماه معلمان قصور از جانب وزارت آموزش و پرورش که حقوق اسفند ماه بدون لحاظ رتبه بندی پرداخت شد. البته فقط آموزش و پرورش مقصر نبود بلکه سازمان برنامه بودجه هم در این رابطه مقصر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توضیح آموزش و پرورش گفت: عدم اعلام مشکلات آموزش و پرورش از آبان ماه تاکنون به مجلس یکی از قصورات آموزش و پرورش عدم اعلام مشکلات خود از آبان ماه تاکنون به مجلس است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.