اقدام تازه نتانیاهو جنجالی شد

 رسانه‌های فلسطینی گزارش داد، کابینه رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه با درخواست ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم برای تشکیل نیروی گارد ملی موافقت کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه این رژیم چندی پیش با پیشنهاد تشکیل نیروی گارد ملی تحت فرماندهی کامل و مستقیم وزیر امنیت داخلی موافقت نموده است.

پسر نتانیاهو بازداشت شد

همزمان با موافقت دولت با درخواست بن گویر موشه کردای رئیس اسبق پلیس رژیم صهیونیستی در واکنش به این تصمیم گفت: در دوره‌ای تاریک از تاریخ اسرائیل به سر می‌بریم، من نگران سرنوشت پلیس و ارتش هستم، ایتمار بن گویر خطری ملموس علیه ماست و باید در کمترین زمان ممکن از جایگاه خود استعفا دهد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی با تشکیل نیروی گارد ملی تحت نظارت وزارت امنیت داخلی ظرف یک هفته موافقت کرده‌اند.

یعقوب شبتای بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این نسبت به عواقب تشکیل این نیروی جدید هشدار داده و با ارسال یادداشت‌هایی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی، رونین بار رئیس شاباک و تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی این رژیم نگرانی خود از این تصمیم را اعلام کرد.

از سوی دیگر گالی بیهاریو مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی نیز با پیشنهاد تشکیل این نیرو مخالفت نموده و تاکید کرد این مساله موانع قانونی دارد و پلیس می‌تواند به تنهایی با مشکلات امنیتی برخورد کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.