ماجرای کشف ۵۰ کیلو تریاک از یک خانواده

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 50 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به مخفیگاه متهمان در شهرستان "کهنوج" استان کرمان مطلع شدند.

ممنوعیت چادر خوابی مسافران در این استان برای اولین بار

وی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت متهمان قصد دارند تحت پوشش خانواده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پس از انتقال مواد مخدر به مخفیگاهشان، در گام بعدی مواد مخدر تهیه شده را به یکی از استان‌های شمالی کشور انتقال دهند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات مشترک ماموران این پلیس با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان سوداگران مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان، ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.

باباپور از دستگیری اعضای ۳ نفره این باند تبهکار خبر داد و در پایان تاکید کرد:یکی از شعار‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.