عیدی استقلال به هواداران

 تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با گل‌های مهدی قایدی و کوین یامگا به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال : سیدحسین حسینی، رافائل داسیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند.

ذوب‌آهن : حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی.

دقیقه یک: مهدی قائدی با ارسال فنی به پشت دفاع ذوب‌آهن و دور زدن دفاع حریف، جعفر سلمانی را صاحب توپ کرد. این بازیکن با ارسال به دهانه دروازه سعی داشت مهاجم تیمش را صاحب موقعیت کند که نادر محمدی، توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه ۶: نادر محمدی از نزدیک خط دفاعی خودی، پرتاب اوت بلندی را انجام داد و توپ از بالای سر عارف غلامی رد. در ادامه محمدحسین اسلامی، مهاجم ذوب‌آهن با دریبل حسینی سعی داشت دروازه خالی استقلال را باز کند که شوت او را دفاع آبی‌پوشان با یک تکل برگشت داد.

دقیقه ۱۹: محمد محبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ارسال پاس در عمق دفاع ذوب‌آهن، مهدی قائدی را صاحب توپ کرد. ستاره ریز نقش استقلالی‌ها نیز با یک کنترل عالی، خود را با حبیب فرعباسی تک به تک کرد و با شوت زمینی به گوشه دروازه، گل اول را برای تیمش به ارمغان آورد.

دقیقه ۶۲: مهدی قائدی پس از همکاری عالی با دیگر یاران خود، از پشت محوطه جریمه توپ را در عمق دفاع ذوب‌آهن برای محمد محبی ارسال کرد که این ستاره توسط آرمان اکوان با تکلی از پشت متوقف شد. اینگونه یک ضربه پنالتی برای استقلال به دست آمد و یامگا با ضربه‌ای مطمئن به سمت راست، گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۰: پس از اینکه شوت سجاد شهباززاده توسط نادر محمدی برگشت داده شد، در ادامه شوت سرکش آرش رضاوند از بالای دروازه فرعباسی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.