چالوس و آزادراه تهران - شمال دو طرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از برقراری تردد دو طرفه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی دراین‌باره گفت: با توجه به کاهش نسبی بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال در جاده چالوس ممنوعیت اعمال شده برای تردد در مسیر شمال به جنوب این محور برداشته شد و در حال حاضر تردد در این محور به صورت دو طرفه در حال انجام است. همچنین با توجه به لغو این محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال هم به شکل دو طرفه در حال انجام است.

طراح پیشنهاد نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور چه کسی است؟

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در سرتاسر مسیر جنوب به شمال جاده چالوس هستیم، گفت: ترافیک در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه در جاده چالوس نیمه سنگین است. در آزادراه تهران - شمال هم ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده چالوس نیز گفت: در محور چالوس بارش برف و باران گزارش شده است. در همین راستا لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند. رانندگانی هم که قصد توقف در حاشیه این جاده را دارند توجه کنند که در نقاط مطمئن و دارای شرایط استاندارد توقف کنند. 

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.