جزئیات دستگیری ۲ شرور تخریب‌گر در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.

شارژر از جعبه‌های اقتصادی سامسونگ هم حذف شد!

سرهنگ یداله طهماسیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه افرادی در چند منطقه از شهرستان قرچک اقدام به تخریب اموال، قدرت نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی کرده‌اند، با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش نامدار محل با قدرت‌نمایی با سلاح سرد اقدام به فحاشی، عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی کرده و با ایجاد درگیری و تخریب اموال عمومی و خصوصی باعث رعب و وحشت شهروندان شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت:‌ موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستورکار عوامل پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت بر موضوع پس از شناسایی دو نفر اراذل و اوباش با انجام یک عملیات ضربتی هر دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

طهماسیان افزود: متهمان دستگیر شده بلافاصله به پلیس اطلاعات  و امنیت دلالت و پس از رو به رو شدن با شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات تکمیلی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه مراجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.