تصویب قیمت جدید بلیت بازدید از مراکز گردشگری در نوروز

به گزارش دنیای اقتصاد مهدی قائلی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای توزیع جمعیت بازدیدکنندگان در مراکز گردشگری و به‌منظور ارتقای کمی و کیفی سطح بازدید شهروندان و گردشگران، در سال ۱۴۰۲ بهای بلیت مراکز گردشگری ناژوان در روزهای تعطیل، ایام خاص گردشگری و نوروز با روزهای عادی سال متفاوت خواهد بود.

او ادامه داد: ایام خاص و ویژه گردشگری در کشور مشخصاً در ایام نوروز حسب ابلاغ ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از ۲۵ اسفند لغایت ۲۰ فروردین‌ماه و همچنین نیمه دوم شهریورماه و روزهای تعطیل شامل جمعه‌ها و سایر ایام تعطیلات مناسبتی در طول سال خواهد بود.

مدیر ساماندهی ناژوان گفت: طبق این مصوبه، بهای بلیت باغ پرندگان در ایام نوروز ۱۴۰۲ (۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین) و سایر روزهای تعطیل در سال ۱۴۰۲ و نیمه دوم شهریورماه مبلغ ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان)، و در روزهای عادی سال ۳۰۰ هزار ریال (۳۰ هزار تومان) خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: هزینه بازدید از باغ خزندگان در این بازه زمانی مبلغ ۳۵۰ هزار ریال (۳۵ هزار تومان) و در روزهای عادی سال ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) مصوب شده است.

قائلی افزود: مجموعه صدف‌ها و باغ استوایی و گیاهان گرمسیری نیز با هزینه ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) برای روزهای تعطیل و ایام گردشگری و مبلغ ۱۵۰ هزار ریال (۱۵ هزار تومان) برای روزهای عادی سال، میزبان شهروندان و گردشگران است.

او هزینه ورود به پارکینگ‌های ناژوان در این ایام را ۱۰۰ هزار ریال و برای ایام عادی سال را ۵۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ شامل ورودی و کلیه ساعات توقف در پارکینگ است.

او اضافه کرد: پیرو مصوبه تعیین بهای خدمات مراکز گردشگری، پیشنهاد این مدیریت برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی در قالب مشتریان عمده، بهای خدمات ویژه مراکز فرهنگی آموزشی تربیتی و سایر اقشار نیز به تصویب رسیده و از تاریخ ۲۵ اسفندماه طبق مصوبات اجرایی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.