بادامچیان: «هیچ امیدی» به وزیر صمت نیست

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: به صراحت از رییس جمهور محترم خواست سیاست های غلط و ناکار آمد برخی مدیران و نیز مدیران نابلد را تغییر دهد و مدیران توانمند و تجربه آموخته را بکار گیرد تا رضایت مردم را در درآمد و هزینه متعادل و رفع ناهنجاری های اقتصادی کسب نماید.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سال ۱۴۰۲ سالی حساس و موثرتر از سالهای گذشته و سال تکامل رهاوردهای انقلاب اسلامی در گام دوم است و سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که حضور جدی همگان را ضروری می سازد.

جزئیات دیدار وزیر اقتصاد با نخست وزیر عراق/اعلام آمادگی برای سرعت دادن به توافق‌های انجام شده

بادامچیان در ادامه درباره رابطه ایران و عربستان گفت: سیاست ارتباط با همسایگان در منطقه، سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و این ارتباط که با وساطت چین انجام شده شکستی برای آمریکاست که عربستان را گاو شیرده خود می دانست. وی ادامه داد: ان شاءالله این رابطه موجب پایان خونریزی و رنج ملت قهرمان یمن و آغاز تحولی در روابط منطقه ای در غرب آسیا باشد.

بادامچیان به صراحت از رییس جمهور محترم خواست سیاست های غلط و ناکار آمد برخی مدیران و نیز مدیران نابلد را تغییر دهد و مدیران توانمند و تجربه آموخته را بکار گیرد تا رضایت مردم را در درآمد و هزینه متعادل و رفع ناهنجاری های اقتصادی کسب نماید.

وی تاکید کرد: به ویژه در امور اقتصادی در رابطه با وزارت صمت که اثبات شده است که قدرت و کارایی لازم را برای حل مشکلات اقتصادی ندارد و هیچ امیدی به وزیر محترم و این وزارتخانه نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با تشکر و تقدیر از همه اعضای حزب و طرفداران آن، عملکرد حزب را در سال ۱۴۰۱ قوی و تاثیرگذار دانست و گفت: علیرغم فتنه ۱۴۰۱ و کارشکنی ها و سیاست های غلط در امور اقتصادی، تصدی مدیران نابلد و تهاجمات رسانه های فتنه گر غربی، موفقیت های خوبی در روابط بین الملل و امور داخلی و گسترش حزب، حاصل شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.