درخواست بادامچیان از رئیسی/ آروزی دبیرکل حزب موتلفه برای سال 1402

 اسدالله بادامچیان در آخرین مواضع هفتگی حزب در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: استکبار جهانی، صهیونیسم و همه زورگویان،  سلطه طلبان و عناصر مزدور آنها، تمام قوا و تجربیات خود را تجمیع کردند و بی پروای از رسوایی ها، حتی رسوایی یاری طلبیدن آمریکای مدعی ابرقدرت از گروهک‌های پلید و منزوی شده مانند منافقین و داعشی ها و امثال آنها، خواستند نظام جمهوری اسلامی ولایی را براندازند، ولی از ملت هوشمند ایران به رهبری امام خامنه ای، سیلی دردناکی دریافت کردند که شدت عصبانیت و نگرانی آنها از آینده را آشکار کرد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با تدبیر با عوامل فریب خورده این رویداد، روبرو شد و با سعه صدر آنها را مشمول عفو کرد و به جای سرکوب شدید، ماهیت پلید عوامل اصلی را با قاطعیت برای ملت و جهانیان آشکار نمود. ملت در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن خشم و نفرت و بردباری و درایت خود را در سراسر ایران اسلامی به نمایش گذاشت و کفار و مشرکین را به یاس و ناامیدی دچار ساخت.

حضور گسترده راهبران حزب موتلفه در توئیتر

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سالی حساس و موثرتر از سالهای گذشته و سال تکامل رهاوردهای انقلاب اسلامی در گام دوم است و سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که حضور جدی همگان را ضروری می سازد.

وی اظهار امیدواری کرد که در این سال جناح بندی ها و فاصله ها، پایان یابد و همه با هم در خط فقاهت و ولایت و پیشرفت و توسعه کشور متحد عمل کنند.

بادامچیان در ادامه درباره رابطه ایران و عربستان گفت: سیاست ارتباط با همسایگان در منطقه، سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و این ارتباط که با وساطت چین انجام شده شکستی برای آمریکاست که عربستان را گاو شیرده خود می دانست. ان شاءالله این رابطه موجب پایان خونریزی و رنج ملت قهرمان یمن و آغاز تحولی در روابط منطقه ای در غرب آسیا باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره اوضاع سرزمین های اشغالی هم اظهار داشت: باید دانست که رژیم صهیونیستی و غاصب قدس شریف مانند آمریکا دچار بحران همه جانبه است و ملت قهرمان فلسطین مصمم است تا اخراج صهیونیست ها، مقاومت را ادامه دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره تعطیلی اینستکس، از طرف دولت های اروپایی گفت: بر خلاف اصلاح طلبان و بسیاری از عناصر دولت قبلی که تصور داشتند غربی ها با این ترفند دارند برای ایران راهگشایی می کنند مانند برجام که اکنون غربی ها و آمریکایی ها متوجه شده اند که ادامه آن برای آنها نفعی ندارد، مواضع اصولی و استقامت ایران، این برنامه استعماری را باطل کرد و تحریم هم بی اثر شده، و کار به تحریم های مضحک رسیده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه ضمن تاکید برحمایت از دولت آیت الله رئیسی و اقدامات مثبت این دولت، از رئیس جمهور محترم خواست گزارش کاملی از اقدامات دولت در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و بین الملل ارائه دهد و برنامه های دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع گرانی ها و تورم و ایجاد رضایت مردمی را نیز شفاف بیان نماید.

بادامچیان به صراحت از رییس جمهور محترم خواست سیاست های غلط و ناکار آمد برخی مدیران و نیز مدیران نابلد را تغییر دهد و مدیران توانمند و تجربه آموخته را بکار گیرد تا رضایت مردم را در درآمد و هزینه متعادل و رفع ناهنجاری های اقتصادی کسب نماید.

وی تاکید کرد: به ویژه در امور اقتصادی در رابطه با وزارت صمت که اثبات شده است که قدرت و کارایی لازم را برای حل مشکلات اقتصادی ندارد و هیچ امیدی به وزیر محترم و این وزارتخانه نیست.

بادامچیان همچنین از دستگاه های اطلاعاتی و اجرایی به ویژه سربازان گمنام و فداکار امام زمان(عج) خواست درباره مسمومیت اطفال معصوم مردم، عناصر اصلی را شناسایی کنند تا به اشد مجازات این جنایت پلید برسند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با تشکر و تقدیر از همه اعضای حزب و طرفداران آن، عملکرد حزب را در سال ۱۴۰۱ قوی و تاثیرگذار دانست و گفت: علیرغم فتنه ۱۴۰۱ و کارشکنی ها و سیاست های غلط در امور اقتصادی، تصدی مدیران نابلد و تهاجمات رسانه های فتنه گر غربی، موفقیت های خوبی در روابط بین الملل و امور داخلی و گسترش حزب، حاصل شده است.

بادامچیان در ادامه یاد و خاطره یاران سفر کرده حزب در سال ۱۴۰۱ از جمله شهدای فتنه ۱۴۰۱  به ویژه شهیدان آقایان خوب ( پدر و پسر ) در بهمئی و مرحومان حاج مصطفی حائری زاده، دکتر عباس شیبانی و دکتر حسن غفوری فرد و همه یاران در سراسر کشور را گرامی داشت و برای آنها و همه شهدا به ویژه شهدای فتنه ۱۴۰۱ که شهیدان امنیت کشورند طلب علو درجات و برای وارثان این شهدا و مرحومان، صبر و استمرار راه شهدا را مسئلت داشت.

وی با اشاره به سابقه درخشان دکتر غفوری فرد در حزب جمهوری اسلامی، حزب موتلفه اسلامی و در هر مسئولیتی که بر عهده اش گذاشته شد، گفت: او نمونه ای از مدیران خط جهاد و تزکیه و پاکی و ایمان است. پاک زیست، پاک خدمت کرد، پاک مدیریت کرد و پاک از دنیا رفت و احترام همه گروهها و دارندگان تفکرات گوناگون به این دانشمند خدوم و چهره برجسته موتلفه اسلامی، یاد و خاطره بزرگانی چون عسگر اولادی، رجایی، باهنر و امثال آنها را تجدید کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبریک سال نو، خواستار اقدامات لازم دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم و تغییر سیاست های غلط و مدیران نابلد شد.

بادامچیان نوروز ۱۴۰۲ را به رهبر معظم انقلاب، ملت قهرمان و هوشمند ایران و اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی در داخل و خارج از کشور، تبریک و تهنیت گفت و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران و همه مسلمانان سال جدید را سالی پر از برکت و آرامش و توفیقات الهی و پیروزی های چشمگیر از خدای منان مسئلت کرد.  

وی با اشاره به تقارن نوروز و آغاز سال جدید با ایام پر از برکات ماه مبارک رمضان و ضیافت الله آن را مایه خیر دانست و برای همگان سالی سراسر شادی، صلح و حل مشکلات و نجات مستضعفان از ستمگران و جباران مستکبر آرزو کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.