فرمانده کل سپاه: هر گاه دشمن با شدت علیه انقلاب اقدام می‌کند مردم در مقابل دشمن قوی‌تر ظاهر می‌شوند+فیلم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم الحاق شناور‌های موشک انداز و ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی به ناوگان دریایی سپاه در بندرعباس گفت: هر چه دشمن بر فشار خود علیه ایران می‌افزاید، مردم قوی‌تر در مقابل او ظاهر می‌شوند.

سردار سلامی گفت: هم تجربه تاریخی نزدیک نشان داده و هم رخداد‌های اخیر اثبات کرده که هرگاه دشمن با شدت علیه انقلاب اقدام می‌کند، واکنش مردم به شکل شگفت انگیز در مقابل دشمن تمام کننده است.

فرمانده کل سپاه گفت: استقامت ملت بزرگ ایران در برابر تهدید همه جانبه دشمن، امید بخش و اعتماد آفرین است.

سردار سلامی گفت: عده‌ای با پناه گرفتن در آغوش دشمنان می‌خواهند به ملت و نظام ضربه بزنند، اما طوری وانمود می‌کنند که خیرخواه و نجات دهند مردم هستند، که این یک تناقض آشکار و رفتاری نفرت انگیز و شرم آور است.

او گفت: این افراد به دشمنان می‌گویند که تحریم‌ها علیه ملت ایران را تشدید کنند، انزوای سیاسی ایران را شدت ببخشند و غذا و دارو به مردم ایران ندهند، اما وانمود می‌کنند که خیرخواه و نجات دهنده مردم ایران هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای تمام عیار به دنبال درهم شکستن اراده‌های ملت و بی اعتماد کردن جوانان به نظام و انقلاب است.

سردار سلامی گفت:حرکت دشمن حرکت روی یک مسیر دایره ای شکل است، به مرور که از مبدا خود دور می‌شود به همان نقطه نزدیک‌تر می‌شود یعنی روی یک منحنی بسته بدون هیچ نتیجه‌ای در حال تلاش است.

او گفت: دشمن حتی به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس هم رحم نمی کند و این یعنی دشمن با همه ابزارهای ممکن وارد نبرد شده است اما قطعا راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت امریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی گفت:دشمن به دنبال فروپاشی قائمه مقاومت بود تا منطق، اراده و ایمان مقاومت از هم بپاشد، اما پس از آن چه اتفاقی افتاد؟ حاج قاسم تا عرش بدرقه شد. روی دستان مردم و مقاومت جان گرفت به واسطه خون‌های ریخته شده و دشمن عقب نشینی کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه مقاومت از یک تفکر به یک آرمان و یک هدف بزرگ تبدیل شد، گفت:ما دشمنانمان را اینگونه شکست می‌دهیم.

او گفت:اما بعد از آن دشمن تلاش‌های وسیعی را صورت داد تا تعدادی از جوانان ما را به خیابان‌ها بکشاند و آن‌ها را مضطرب، ذهنشان را ناآرام و اعتمادشان را سلب کند و آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهد. شما جوانان ما را در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن در میدان دیدید. نه دانش آموزان، نه دانشجویان و نه سایر جوانان ما نه تنها به این سلاح‌های شیطانی دشمن پاسخ ندادند بلکه بر عکس در میدان ظاهر شدند و فریاد اسلام و انقلاب و حمایت از رهبری انقلاب و نمایش یک روح فداکاری بی انتها از خود نشان دادند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.