انتقاد نتانیاهو از اظهارات گروسی در تهران

 رویترز گزارش داد، بنیامین نتانیاهو،‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه‌ای با اعضای کابینه این رژیم در واکنش به اظهارات رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران در پاسخ به سوالی درباره «تهدیدات مکرر رژیم اسراییل و آمریکا علیه تاسیسات هسته‌ای ایران و سکوت متقابل آژانس در این باره»، گفت: رافائل گروسی شخصی شایسته است که اظهاراتی ناشایست را مطرح کرده.

تیتر عجیب روزنامه دولت درباره سفر گروسی به ایران

گروسی در تهران گفته بود: ارجاع و اشاره به حمله به نیروگاه های اتمی شاید الان رایج شده و آن هم به خاطر حملاتی است که به تاسیسات اتمی اوکراین انجام می شود که می تواند خاطراتی را برای ما از گذشته زنده کند. طی کنفرانس‌های عمومی آژانس حملات و تهدید به حمله به تاسیسات اتمی و نیروگاه های اتمی محکوم شده است. هرگونه اقدام نظامی علیه نیروگاه‌های اتمی کاملا محکوم و غیرقانونی است و خارج از نرم های بین المللی است و امیدواریم همه بتوانیم از نیروگاه های اتمی به ویژه در اوکراین محافظت کنیم.

نتانیاهو در ادامه با ادعایی علیه ایران گفت: مغایر با کدام قانون؟ آیا برای ایران که آشکارا خواستار نابودی ماست، مجاز است که وسایل کشتار یا نابودی ما را فراهم کند؟ آیا ما از دفاع از خودمان محرومیم؟ ما مسلما اجازه این کار را داریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.