تکذیب فوت ساناز جمشیدی به علت مسمومیت/علت فوت چه بود؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان محلاتی با حال عمومی خوب مرخص شده اند و هیچ علائمی از مسمومیت در آنها مشاهده نشد.

مسمومیت دانش آموزان خرمشهری تکذیب شد

دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.

وی در ارتباط با موضوع دانش‌آموزان محلاتی افزود: تمام این دانش‌آموزان با حال عمومی خوب مرخص شده اند و هیچ علائمی از مسمومیت در آنها مشاهده نشده است. نتیجه تمام آزمایشات نیز طبیعی بود.

امانی که در گفت و گوی تلویزیونی سخن می گفت، تصریح کرد: دشمن با انجام عملیات روانی سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه از طریق انتشار اخبار کذب در بین والدین دارد، بر این اساس از مردم درخواست می‌شود اخبار درست را از طریق کانال‌ها و مراجع رسمی دریافت کرده و به شایعات کانال‌های معاند توجه نکنند.

رسول شبانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان نیز گفت: پیرو شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مبنی بر فوت خانم ساناز جمشیدی و انتشار اخباری مبنی بر دانش‌آموز بودن وی، نکته ای قابل تاکید است. با توجه به اینکه وی حدود ۳۰ سال سن داشته، مسئله دانش آموز بودن او به شدت تکذیب می‌شود. در منطقه دلیجان تا به حال مسمومیتی در حوزه مدارس و دانش‌آموزان وجود نداشته است.

دکتر وحید کاشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان نیز گفت: وی با علائم حاد تنفسی و عفونت تنفسی مراجعه کرده و با بررسی‌های اولیه و شواهد موجود، علائم تنفسی نشان‌دهنده بیماری عفونی تنفسی و کووید بوده و نتایج تست Rapid و PCR وی نیز مثبت بوده است.

پدر مرحومه جمشیدی نیز با اشاره به ابتلای دخترش به بیماری و سه بار مراجعه او به پزشک گفت: در مراجعه آخر وی به اتاق احیا منتقل شد و با وجود تلاش‌های پزشکان متخصص و کادر درمان، فوت کرد. پزشکان بیماری وی را کووید تشخیص دادند.

وی با تکذیب مسائل مطرح شده در فضای مجازی، ادامه داد: دختر من دانش‌آموز نبوده و فوت او هیچ ارتباطی به مسائل سیاسی ندارد.

به گزارش ایسنا، پس از فوت یک بانوی دلیجانی اخبار مختلفی مبنی بر علت فوت وی، از مسمومیت در مدرسه تا مسائل سیاسی، در فضای مجازی مطرح شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.