آیت‌الله جوادی آملی: امنیت با علم، فهم، تدبیر و ادب به دست می‌آید

آیت الله عبدالله جوادی آملی روز پنجشنبه در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی گفت:‌ شما که مسئول امنیت کشور هستید باید بدانید که امنیت با علم و فهم و تدبیر و ادب به دست می‌آید و امور نظامی دارای سهم کمتری است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم درخصوص حفظ امنیت گفت: اگر ما نیز قرآنی می‌اندیشیم باید امنیت را برای همگان حفظ کنیم.

آیت الله جوادی آملی اظهار داشت:‌ بر همین اساس لازم است تا با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده‌های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه‌های مدرسه و اولیای آنها امنیت بیاورید.

وی گفت:‌هیچ کار و حادثه‌ای در نظر شما سنگین نباشد، بلکه به کار بگویید ما صاحب کار داریم و آن خداست که کل این عالم به اراده اوست و او کارهای سنگین را اداره می‌کند و اگر ارتباط خود را با خدای خود صمیمی کنید می‌توانید با او مناجات و راز نیاز داشته باشید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ باید جهانی فکر کرد و جهانی حرف زد، فکر جهانی این است که با دیگران تعامل و ارتباط برقرار شود، هر چند باید مواظب کید دشمنان هم بود و پس از ارتباط، انگشتان خود را بشمریم، اما این تعامل و این ارتباط باید وجود داشته باشد.

آیت الله جوادی آملی در پایان اظهار امیدواری کرد تا به برکت قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت، این سرزمین و امنیت آن تا ظهور حضرت صاحب الامر حفظ شود و به مسئولان نظامی و انتظامی نیز توفیق خدمت و آسیب شناسی و دشمن شناسی عنایت کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.