درخواست عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی از دولت و مجلس

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، کارمندان و بازنشستگان خواستار ارائه راهکار اساسی از سوی دولت و کمیسیون تلفیق مجلس شد.

سید غنی نظری در تذکری در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس و بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲ خطاب به دولت و کمیسیون تلفیق مجلس، بیان کرد:  بنده چندین سوال از دولت و کمیسیون تلفیق مجلس دارم. اول اینکه حفظ ارزش پول ملی و جایگاه بازنشستگان در لایحه بودجه چگونه دیده شده است؟ آیا راه حل مشکلات مردم در بودجه آمده است؟

واکنش وزارت کشور به ضرب و شتم نیروی مرزبانی توسط طالبان

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بود با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد. قرار بود کالابرگ به مردم داده شود اما در مصوبه کمیسیون تلفیق و لایحه دولت این موضوع دیده نشده است. افزایش حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال آتی ۲۰ درصد دیده شده در حالی که بودجه جاری دولت حدود ۴۲ درصد رشد داشته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، تصریح کرد: این ها سوالات نمایندگان از دولت و کمیسیون تلفیق است. ممکن است زمانی که ما درگیر مسائل بودجه هستیم قیمت دلار افزایش یابد؛ دولت و کمیسیون تلفیق باید برای حل مشکلات اقتصادی برنامه اساسی ارائه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.