وزیر ورزش به تهران اعزام شد

رئیس اورژانس کرمان گفت: دقایقی قبل دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان با هواپیمای اورژانس به تهران اعزام شد.

دکترسیدمحمد صابری دقایقی قبل (شامگاه جمعه) در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش اظهار کرد: پنج نفر از مصدومان تا ظهر امروز با حال عمومی خوب از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص شدند.

وی افزود: چهار نفر از جمله وزیر ورزش، مدیران کل ورزش و جوانان کرمان، تهران و آذربایجان شرقی در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند.

صابری بیان کرد: بقیه عزیزان که در بخش های عادی بستری بودند، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: آقای جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران باید آمادگی برای عمل پیدا می کرد و اگر برنامه خوب پیش برود، فردا تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بقیه مصدومان اعمال جراحی لازم شده و به مرور پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص خواهند شد.

وی اظهار کرد: وضعیت وزیر مشابه روز گذشته بود، مختصری کاهش سطح هوشیاری دارد و خدمات موردنیاز، امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص در کرمان وجود داشت اما به اصرار خانواده ایشان، اکنون به تهران اعزام شد.

صابری بیان کرد: آقای پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل آسیب شدید به ریه، متاسفانه وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم بتوانیم خبرهای خوبی از وضعیت ایشان به مردم اعلام کنیم.

رئیس اورژانس کرمان گفت: ممکن است آقای پاریزی شکستگی دنده داشته باشد اما به دلیل اینکه وضعیت هوشیاری و آسیب بافت ریه شدید و در اولویت بود، اکنون در آی سی یو و تحت ونتیلاتور است و آسیب بافت ریه حیات ایشان را تهدید می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هوشیاری وزیر ورزش و جوانان حدود ۱۰ است و امکان اعزام وجود داشت و اگر در کرمان می ماندند، امکان درمان وجود داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.