این خبر جدی است /رفتن به این راحتی‌ها نیست!

سه‌شنبه ۱۴ فوریه، پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

واکنش جنجالی پردیس پورعابدینی بعد از دریافت سیمرغ + فیلم

کیلیان امباپه بازی رفت با باواریایی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد و امیدوار است که در بازی برگشت در ۸ مارس که قطعاً بازی سرنوشت‌سازی خواهد بود، حضور داشته باشد. با توجه به نامشخص بودن آینده امباپه، اگر قهرمان آلمان قهرمان فرانسه را حذف کند، شماره ۷ پاریس می‌تواند در تابستان از باشگاه جدا شود.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رؤیای دوران ریاست قطری‌ها در پاریس است و ناکامی دوباره در این رقابت‌ها ضربه سختی به خلیفی و همکارانش در باشگاه خواهد بود. چیزی که مشخص نیست این است که پاریس در صورت ناکامی اجازه خروج به امباپه را خواهد داد یا خیر.

رفتن به این راحتی‌ها نیست!

امباپه به‌خوبی می‌داند که اگر به باشگاه پاریسی درخواست جدایی بدهد برای او فرش قرمزی انداخته نخواهد شد. او بزرگترین ستاره حال حاضر فرانسه است و حفظ او در لیگ داخلی پیامی قدرتمند برای پاری‌سن ژرمن و فوتبال فرانسه خواهد بود، به‌حدی که تابستان گذشته برای حفظ این بازیکن در پاریس حتی امانوئل مکرون رئیس جمهورفرانسه نیز دست به کار شد.

با این حال در تابستان، تنها یک‌سال از قرارداد امباپه با پاریسی‌ها باقی خواهد ماند و این به معنی آزاد شدن کیلیان در ژانویه ۲۰۲۴ است، پس اگر این بازیکن قصد ماندن نداشته باشد، بهترین کار برای سران قطری این است که او را رایگان از دست ندهند و به پیشنهادهای تابستانی این بازیکن گوش کنند.

هیچ کس ازعلاقه‌ی شدید کهکشانی‌ها به این بازیکن بی‌خبر نیست، حتی خود امباپه نیز تمایلش را برای انتقال به پایتخت مادرید پنهان نکرده است.

از ابتدای این فصل شایعاتی مبنی بر وجود اختلافات در رختکن پاریس به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که بازیکنانی مثل نیمار و مسی باندی مقابل امباپه تشکیل داده‌اند، این شایعات به حدی رسید که سران پاریس از بازیکنان خواستند که اگر هم اختلافی دارند آن را در زمین نشان ندهند و ظاهر کار را حفظ کنند.

به وضوح نمی‌توان هیچ آینده‌ی روشنی از مقصد امباپه متصور شد اما کاملاً مشخص است که این فرانسوی آینده خود را بازنشسته شدن در پاریس نمی‌بیند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.