صوفی: این اولین دوره ای است که وجود دولت اصلا احساس نمی شود

علی صوفی درباره میزان موفقیت دولت سیدابراهیم رئیسی در حوزه مدیریت بحران ها و مشکلات کشور گفت: اصلا دولت آقای رئیسی معلوم نیست کجاست، آنقدر جای خالی دولت در مدیریت اوضاعی کشور احساس می شود که در ماه های اخیر ندیدیم اگر کسی اعتراض دارد، دولت را مخاطب قرار دهد و از دولت مطالبه گری کند.

وی سیدابراهیم رئیسی را ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور بعد از انقلاب خواند و افزود: او اصلا اعتباری برای جایگاه ریاست جمهوری قائل نیست و متأسفانه به این موضوع هم افتخار می کند. گویی منتظر است تا برنامه ای به او داده شود و او نیز دستور اجرا شود صادر کند. ظرف ۱۸ ماه اخیر به هیچ وجه نشنیدیم آقای رئیسی با یک برنامه مدون پیش رهبر معظم انقلاب رفته باشد و از ایشان برای بهتر حل کردن مشکلات مردم رهنمود بگیرد یا خواستار همراهی سایر دستگاه ها در اجرای آن برنامه شده باشد.

فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: آقای رئیسی ریاست جمهوری را کاملا از بین برده است و مردم اصلا فراموش کردند کشور رئیس جمهور دارد چون اصلا احساس نمی کنند دولتی وجود دارد. وقتی ارز گران می شود، آیا مردم احساس می کنند دولتی بر سر کار است؟ وقتی هر روز قیمت ها گران تر می شود آیا مردم احساس می کنند دولتی هست که بر قیمت ها نظارت می کند؟ آیا دولت یکی از شعارهایش را توانسته اجرایی کند؟

وی افزود: امسال دولت باید قانون سال نخست برنامه هفتم توسعه را به اجرا در می آورد اما هنوز لایحه برنامه هفتم توسعه را به ننوشته، لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کرد حال آنکه سال 1402 باید گام دوم اجرای قانون برنامه هفتم توسعه برداشته می شد. رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع اعتراض کرد که چرا دولت برنامه ندارد.

صوفی بیان کرد: مگر می شود بدون برنامه دولت بتواند راه به جایی ببرد. بهتر است که دولت را نادیده بگیریم. این اولین دوره ای است که وجود دولت اصلا احساس نمی شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.