حمله نظامیان اسرائیل به محل سکونت مجری عملیات قدس

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، نظامیان صهیونیست جمعه شب به شهرک «بیتا» واقع در نابلس در شمال کرانه باختری حمله کردند.

بر اساس این گزارش، جوانان فلسطینی در شهرک بیتا به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداختند و دستکم پنج فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه «شعفاط» واقع در شرق قدس، محل سکونت شهید «خیری علقم» مجری عملیات استشهادی قدس حمله کردند.

بر اساس گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست این اردوگاه را به محاصره خود درآوردند و وارد این اردوگاه شدند.

بنابر گزارش رسانه‌های محلی، صدها جوان فلسطینی در داخل اردوگاه به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداختند و نظامیان نیز به سمت آنها تیراندازی کردند و بر اثر این تیراندازی دستکم یک فلسطینی زخمی شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که یک فلسطینی به نام «خیری علقم» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

رادیو عبری «کول براما» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد، مجری عملیات قدس هنگام تیراندازی فریاد «جنین» سرداده بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همه نیروهای نظامی این رژیم دستور آماده باش داده و خواسته تا نیروهای نظامی از شهرک‌های صهیونیستی محافظت کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌هایی اعلام کردند که عملیات استشهادی قدس در پاسخ به جنایت جنین انجام شد.

به دنبال این عملیات مردم فلسطین در شهرهای مختلف از جمله قدس، نابلس، جنین و باریکه غزه به خیابان‌ها آمدند و به شادی پرداختند.

این حمله در حالی انجام شده است که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.