تل آویو در وحشت/ ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، صبح امروز (جمعه)، به نیروهای این رژیم دستور داد که در حالت آماده‌باش بمانند.

طبق گزارش رسانه‌های عبری، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «ما به علت احتمال تداوم جنگ در نوار غزه به ارتش دستور دادیم در حالت آماده‌باش بماند.»

نتانیاهو: سوگند می‌خورم صبر نکنیم تا دشمن شمشیر تیز خود را بر گردن اسرائیل بگذارد

این دستور پس از آن صادر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز، یکی از مواضع نیروهای مقاومت در نوار غزه را هدف حمله قرار داد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چند حمله پی‌در‌پی یکی از مواضع نظامی مقاومت در مرکز غزه را هدف قرار دادند. با این حال، این حملات هیچ تلفاتی به دنبال نداشت.

منابع فلسطینی خبر دادند که به دنبال این حمله، خساراتی به هدف مذکور و خانه‌های مجاور آن وارد شده است.

 گروه های مقاومت فلسطینی، بامداد جمعه، به سوی شهرک‌های صهیونیستی در عسقلان اشغالی موشک شلیک کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که دست کم دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده که این موشک‌ها تلفاتی به همراه نداشته است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شامگاه پنجشنبه، با اشاره به جنایت صبح روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و شهادت دست‌کم ۹ فلسطینی و جراحت ۲۰ نفر گفت: «رژیم اشغالگر، بهای جنایت صبح امروز در جنین و اردوگاه آن را پرداخت خواهد کرد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد. اراده ملت ما قدرتمندتر از جنایت رژیم اشغالگر است و جنین و کرانه باختری و ساکنان آن شکست‌ناپذیر باقی خواهند ماند و این هدف قرار دادنها تنها بر قدرت و عزم آن برای مقابله خواهد افزود.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.