هشدار؛ دمای هوا در این شهر به منفی 15 درجه می رسد

آسمان شهر تهران امروز چهارشنبه پنجم بهمن، صاف تا کمی ابری و غبارآلود و دمای هوا بین ۵ تا منفی ۲ درجه سانتی گراد خواهد بود.

بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل های پیش یابی عددی، طی پنج روز آینده، به دلیل استمرار پایداری نسبی جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری هوای سرد، در مناطق پرتردد شهری، پرجمعیت و صنعتی استان، ادامه انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

هشدار؛ مردم این شهر منتظر بارش شدید و وزش باد باشند /سامانه بارشی جدید در راه است

طی این مدت در ارتفاعات استان در بعضی ساعات افزایش ابرناکی مورد انتظار است. همچنین در روز شنبه، افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران چهارشنبه پنجم بهمن، صاف تا کمی ابری و غبارآلود و دمای هوا بین ۵ تا منفی ۲ درجه سانتی گراد خواهد بود.

در ۱۷ شهر دیگر استان نیز آسمان صاف تا کمی ابری و غبارآلود خواهد بود و فقط در پردیس صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی گاهی وزش باد ملایم پیش بینی شده است.

دمای هوا امروز در آبعلی بین منفی ۴ تا منفی ۱۲ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۶ تا منفی ۲ درجه، پاکدشت و پیشوا بین ۷ تا منفی ۳ درجه، پردیس بین یک تا منفی ۷ درجه، دماوند بین منفی ۱ تا منفی ۱۱ درجه، رباط کریم بین ۶ تا منفی ۲ درجه، ری بین ۶ تا منفی یک درجه سانتی‌گراد است.

همچنین دمای هوا در شمیرانات بین ۳ تا منفی ۴ درجه، شهریار بین ۵ تا منفی ۳ درجه، فیروزکوه بین منفی یک تا منفی ۱۵ درجه، قدس بین ۴ تا منفی۴ درجه، قرچک بین ۷ تا منفی ۳ درجه، لواسان بین یک تا منفی ۷ درجه، ملارد بین ۵ تا منفی ۳ درجه و ورامین بین ۷ تا منفی ۳ درجه سانتیگراد در نوسان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.