قیمت ربع سکه ترمز برید

قیمت سکه ، طلا و دلار در بازار امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه پیشروی کرد.

در روزهای اخیر یک خبر سیاسی در بازار ارز تهران داغ شده است.آن طور که رسانه ها گزارش دادند  فردا (پنجشنبه ۲۹ دی) پارلمان اروپا قطعنامه جدیدی را علیه ایران به رای می‌گذارد.

خبری که بازار دلار را بهم ریخت 

برخی رسانه‌ها در انتشار این خبر اشاره‌ای هم به احتمال قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا داشته‌اند، هرچند مشخص نیست که اتحادیه اروپا سپاه را در این اجلاس در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دهد ولی احتمالا تحریم هایی را علیه برخی نهادها و مقامات ایرانی وضع خواهد کرد.

با این حال «پکا هاویستو» وزیر خارجه فنلاند گفته که اتحادیه اروپا هنوز درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی تصمیمی نگرفته است.

نشریه آمریکایی «فارن پالیسی»  هم در گزارشی نوشته احیای برجام فعلا بعید است.از سوی دیگر وزیر خارجه آمریکا هم در تازه ترین اظهار نظر خود گفته برجام چند ماه است که در دستور کار ما نبوده است. تمرکز ما روی این توافق نیست و ما روی اتفاقاتی که در داخل ایران به وقوع می‌پیوندد متمرکزیم.

متن کامل این گزارش را با تیتر «الگوی تایتانیک در بازار دلار ایران /الاکلنگ قیمت طلا بین دو کانال» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.