دری نجف آبادی: یوسف های ما تحت تاثیر بیگانگان نیستند/  خاکستری‌ها، فریب چند زن مزدور و بزک کرده را خوردند

هفته فرهنگی خمین (بر آستان آفتاب) جلسه ائمه جمعه استان امروز قبل از ظهر در بیت امام خمینی در خمین برگزار شد و نماینده ولی فقیه در اراک در سخنان خود بر پیروی از فرامین امام و مقابله با فساد تاکید کرد و از امامان جمعه خواست مراقب حفظ امنیت، اعتماد و امید در جامعه باشند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی - امام جمعه شهر اراک – و نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی در این مراسم گفت: خدا را سپاسگزاریم که در ایام ولادت حضرت زهرا توفیقی نصیب استان مرکزی شد و مخصوصا شهر خمین شهر امام راحل که به مناسبت ولادت بزرگوارشان و ولادت امام راحل و روز زن و مادرهفته فرهنگی خمین برگزار شود و من تشکر می کنم از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و استاندار استان مرکزی و فرماندار خمین و و همگی آنها که تلاش کردند و کمک کردند که هفته فرهنگی خمین(بر آستان آفتاب) به عنوان هفته ملی و استانی و بین المللی این چنین عزت آفرین و افتخار آفرین برگزار شود و همه اقشار جامعه عزیز ما از این سفره نورانی و پر برکت بهره مند شوند.

هشدار موسوی به اروپایی‌ها: هر مصوبه‌ای علیه سپاه با پاسخ متقابل مواجه خواهد شد

او افزود: زمان برگزاری این هفته فرهنگی از نظر ایجابی بسیار مقدس و مهم و ارزشمندی بود و از نظر سلبی هم در شرایطی که در چند ماه گذشته توسط بیگانگان در کشور و غرب زده ها و کوردلان و تجزیه طلبان و مزدوران و نفوذی ها و جاسوس ها این حوادث پیش آمد و می خواستند حجاب از سر ناموس ما بردارند و آزادی و شخصیت و هویت زن را در بی حجابی و ابتذال و خود باختگی و غرب زدگی و نوکری برای اجانب و تبرج جاهلیت خلاصه کنند.

او با اشاره به مراسم های دهه فجر که در هفته های آینده برگزار می شود گفت: در این ایام و در ۱۹ دی سال روز قیام با عظمت قم و این روزها مناتسبت شهادت فرزندان اهل بیت و موتلفه اسلامی توسط شاه است.

دری نجف آبادی با اشاره به آغاز نهضت توسط امام گفت: حضرت امام از فیضیه خطاب به شاه گفت مردک می گویم از مملکت بیرون کنند و دیدیم که چگونه ذلیلانه از ایران آواره شد. امام گفت نمی خواهم تو آواره بشوی و مردم به تو پشت کنند و تو به بیگانه تکیه کنی و ملت را از دست دهد و آن مردک گوش نکرد و خود در چاهی که خود کنده بود افتاد و گرفتار شد. شاه در در ۲۶ دی ماه ۳۴ آن عزیزان فداییان اسلام را اعدام کردند و در سال ۵۷ همان روز شاه از ایران رفت و آواره شد.

امام جمعه اراک سیاست برگزاری هفته های فرهنگی در شهرهای مختلف توسط موسسه را ستود و گفت: سیاستی که موسسه اتخاذ کرده که صرفا در تهران نماند و به شهر امام بیاید این آثار و برکات داشته است و ۳۳ سال دیر شده است اما این اقدام حکیمانه و تعلیم و تربیتی است.

او به کرونا اشاره کرد و گفت: اگر در سه سال گذشته به خاطر کرونا نتوانستیم ادای دین کنیم باید با این شرایط جدید خداوند توفیق دهد و همه کمک کنند. خیلی از افرادی که در حوادث اخیر خاکستری بودند و تحت تاثیر بوق های "من و تو" و گرگ های راهزن قرار گرفتند اطلاعات و شناخت لازم را نداشتند فریب چند زن مزدور و بزک کرده را خوردند و فکر کردند مثل زلیخا می توانند یوسف ها را فریب دهند اما نمی دانستند یوسف های ما تحت تاثیر بیگانگان قرار نمی گیرند. هر چند که زمینه فریب کاری هست و باید زمینه ها را با کارهای ایجابی به حداقل برسانیم. بسیاری از تبلیغات سوء می تواند با برگزاری چنین برنامه هایی (هفته فرهنگی بر آستاب آفتاب) خنثی شود.

او افزود: امام کیسه ای برای بیت المال ندوخته نبودند و دنبال تجارت نبود ایشان به امیر المومنین اقتدا کرده بود که می گفت دنیا از آب بینی بز هم برایش کم ارزش تر است. مکتب امام مکتب انسانیت و شرافت بود و انسانیت را احیا کرد و پنبه همه دروغ ها و نفاق ها و جهالت ها را زد . راه امام راه اسلام اصیل و اهل بیت و قرآن و محمد و آل محمد بود. لذا امام حق بزرگی به گردن بشریت دارند و صرفا اختصاص به خمین و استان مرکزی و تهران و ... نداشتند بلکه متعلق به دنیای اسلام و ۱.۸۰۰ میلیارد مسلمان و همه بشریت هستند. امام ما امام عزت و شرف بودند و امام اخلاق و معنویت بودند که گمشده بشریت است او با جهل و خرافات مخالف بود امام آمدند که روح منعنویت را در کالبد این جامعه بدمند. امام به دنبال راه خدمت به جامعه بشریت و یاد خدا بود. کجای دنیا این دو اصل جدی وجود دارد در کاخ ننگین سیاه واشنگتن یا ملکه لندن یا کرملین و فرانسه؟

دری نجف آبادی در ادامه گفت: امام آمد که به معنای واقعی آزادگی و آزادی را به ارمغان بیاورد کرامت و عدالت و امنیت و امید به آینده را زنده کرد. امام می خواست همه جوانان عالم مانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی و حسین علم الهدی باشند. امام درس شهادت را به همه آموخت که موجب عزت و افتخار است . امروز به تعبیر رهبری در پیچ تاریخی هستیم و اگر غفلت کنیم دشمنان می خواهند به همان شرایط قبل برگردیم و اینها نقشه کشیده اند که ملت های مسلمان را در قبرستان دفن کنند اینها تجربه آندلس و جنگ های صلیبی را دارند و هزار سال غیرمستقیم در این راه تلاش کرده اند و می خواهند همان کارها را تکرار کنند.

او افزود: اسلام را دین را شمشیر معرفی می کنند در حالی که امام گفت که اسلام دین شمشیر نیست. اینها خودشان سلاح های اتمی دارند و به ما می گویند شما مجاز نیستید بمب اتم داشته باشید. این در حالی است که رهبری بارها گفته اند که ما شرعا حق استفاده از بمب اتمی نداریم.

او گفت: راهی که امام برای ما ترسیم کرد راه شرف ماست و مسئولیت ما را سنگین کرده است امام این امانت را به ما سپرده است و نباید سهل انگاری کنیم. امام با فداکاری هشتاد ساله این امامنت را به ما سپرد. تمامی بخش های حاکمیت از دولت و مجلس تا شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان باید رهنمودهای امام را در نظر بگیرند. و پیام امام را ببینند.

نجف آبادی در پایان گفت: امام دغدغه داشت که مجلس خوبی تشکیل شود و می گفت غرب زده نباشند غرب خوبی هایی دارد اما آن خوبی ها برای خودش است اما بدی هایش از بی بندوباری و انحرافات جنسی را می خواهد به کشور ما وارد کند. بدانید امام ناظر و حاضر است وظیفه ما سنگین است و در برابر امام راحل مسئول هستیم عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و تاکید بر شایسته سالاری وظیفه ماست . نه این که خویشاوندان را بیاوریم و حقوق های آنچنانی به آنها بدهیم. در عین حال حفظ اعتماد عمومی از همه چیز واجب تر است و امامان جمعه مراقب باشند و حکیمانه عمل کنند. باید حافظ امنیت اعتماد و امید باشیم و اجازه ندهیم که خدشه ببیند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.