ماجرای پیامک قطع گاز در قزوین

پیامک حاشیه‌ساز روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین با موضوع قطع گاز مشترکین اصلاح و به دلیل بروز اشتباه در ارسال از شهروندان عذرخواهی شد.

مروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه پیامکی توسط روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین به مشترکین ارسال شد که حواشی با خود به همراه داشت.

در متن این پیامک آمده است که مشترکین گرامی با توجه به تداوم سرما و کاهش دمای هوا، تا اطلاع ثانوی جریان گاز شما از ساعت ۱۸ تا ۹ صبح روز بعد قطع خواهد شد.

دریافت چنین پیامکی برای شهروندانی که در تلاشند فضای خانه را در این برودت کم‌سابقه گرم نگه‌ دارند، نگران کننده بود و ممکن بود برای شهروندان ایجاد نارضایتی کند.

اما پس از آن شرکت گاز استان قزوین بیانیه‌ دیگری صادر کرد و به جهت تشویش‌خاطری که برای شهروندان به وجود آمده بود عذرخواهی و اعلام کرد که پیامکی با مخاطبین محدود به اشتباه به صورت عام ارسال شده است. 

در متن این بیانیه آمده است که با توجه به ارسال پیام به مشترکین تجاری استان قزوین مبنی بر قطع گاز بعد از ساعت ۱۸ ضمن عرض پوزش به اطلاع می‌رساند پیامک ارسال شده تنها مربوط به مجتمع‌های تجاری بوده که بلافاصله با پیامک اصلاحی، مجدداً اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

 از مشترکین گرامی درخواست می‌شود با توجه به افزایش چشمگیر مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی و تجاری به دلیل ورود جبهه سرد فراگیر و ماندگار که اقصی نقاط کشور را فراگرفته و دمای بسیاری از شهرها را به زیر صفر رسانده است با مصرف بهینه گاز این شرکت را در تامین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان به‌ویژه در نقاط دوردست یاری رسانند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.