حریق در شهر صنعتی البرز با 4 کشته/ چند نفر مصدوم شدند؟

امیر حسین‌پور اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، حریقی گسترده در یکی از شرکت‌های شهر صنعتی البرز رخ داد که بلافاصله چند تیم آتش‌نشانی از شهر صنعتی البرز، الوند و قزوین جهت اطفای آن به محل حادثه اعزام شدند اما متأسفانه به‌علت گستردگی این آتش‌سوزی چهار نفر از پرسنل شرکت فوت شده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حریق مهار شده و همکاران ما مشغول لکه‌گیری محل حادثه هستند. حجم حریم گسترده بوده و خسارت مالی زیادی به شرکت وارد شده، اما با توجه به مهار زودهنگام آن، واحدهای هم‌جوار آسیب ندیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

آتش‌سوزی ۲ مصدوم با سوختگی ۶۰ درصد داشته است

دکتر حسن اسماعیلی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز در رابطه با این حادثه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آتش‌سوزی در یکی از شرکت‌های شهر صنعتی البرز منجر به مصدومیت هفت نفر از پرسنل شرکت شد که متأسفانه چهار نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: ۲ تن از مصدومین نیز (آقایان ۳۵ و ۳۳ ساله) دچار سوختگی ۶۰ درصد درجه ۲ بودند که به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند، یکی از مصدومین حادثه نیز خانم بوده که دچار ضعف و بی‌حالی شده و اقدامات درمانی برای وی در محل حادثه انجام شده است.

دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی وقوع این حریق، سه آمبولانس از پایگاه‌های الوند، توحید و لیا به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول تصریح کرد: اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز در حال آماده‌باش در محل حادثه حاضر شد تا در صورتی که حادثه مصدومین بیشتری داشت، آن‌ها را به بیمارستان انتقال دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.