زن همسایه سارق از آب درآمد/ آذر مرا با آبمیوه بیهوش کرد و 15 روز در کما بودم!

روز گذشته زنی به اداره پلیس رفت و خبر از سرقت طلاهایش توسط زن همسایه‌اش داد.

او گفت: خانواده‌ام ساکن شهرستان هستند و من به تنهایی در یکی از محله‌های پایتخت زندگی می‌کنم. چند روز قبل به کرونا مبتلا شدم و تصمیم گرفتم درخانه‌ام استراحت کنم. در این بین زنی جوان به نام آذر که در همسایگی من زندگی می‌کرد، وقتی متوجه شد که بیمار شده‌ام برای رسیدگی و مراقبت از من به خانه‌ام آمد.

وی افزود: آذر آخرین بار برایم آب پرتقال درست کرد که پس از نوشیدن آن دچار سرگیجه‌ای شدید شدم و از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و آنجا بود که فهمیدم ۱۵روز در کما بوده و در یک قدمی مرگ پیش رفته‌ام. آنطور که متوجه شدم همسایه‌ها که از غیبت من نگران شده بودند وقتی دیدند در خانه‌ام نیمه باز است به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان انتقال دادند اما خبری از آذر، زن همسایه نبود. وقتی از بیمارستان مرخص شدم، فهمیدم آذر مرا با آبمیوه مسموم‌و بیهوش کرده و ۸النگوی طلایی که در دستم بوده را قیچی و سرقت کرده است.
با شکایت زن جوان، تیمی از مأموران به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت راهی خانه آذر شدند اما در تحقیقات مشخص شد که زن سارق آنجا را به‌مدت یک ماه اجاره کرده و بعد از اجرای سرقت نیز قرار داد را فسخ کرده و از آن خانه اسباب کشی کرده است.
با فرار همسایه سارق، این فرضیه برای تیم تحقیق مطرح شد که زن جوان با شگرد اجاره موقتی خانه‌ها و نزدیک شدن به زنان همسایه به شیوه بی‌هوشی دست به سرقت از آنها می‌زده و احتمالا سرقت‌های مشابهی با این شگرد انجام داده است. هم‌اکنون تحقیقات برای شناسایی متهم فراری و سرقت‌های احتمالی دیگرش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.