بن‌گویر: باز هم به مسجدالاقصی می‌روم

وزیر امنیت داخلی کابینه افراطی نتانیاهو که یورش دیروز او به مسجدالاقصی واکنش گسترده‌ای در سطح منطقه و جهان را به همراه داشته است، امروز چهارشنبه اعلام کرد که باز هم به مسجدالاقصی خواهد رفت و از حماس نمی‌ترسد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود: یهودیان در اسرائیل در معرض ستم و از ورود به مسجد الاقصی محروم هستند که این وضعیت باید تغییر کند.

وی ادامه داد: توصیه‌های سطح امنیتی در مورد مسجد الاقصی را پذیرفته و در آینده نیز خواهم پذیرفت، اما از رفتن به آنجا دست برنمی‌دارم.

بن گویر افزود: یهودیان در داخل اسرائیل مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و از ورود به مسجد الاقصی منع شده‌اند که این وضعیت باید تغییر کند».

بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه رزیم صهیونیستی در سایه حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی صبح سه شنبه به همراه شماری از صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر واکنش‌های فلسطینی و عربی قابل توجهی را به همراه داشته است و علاوه بر چهره‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین کشورهای عربی ازجمله قطر، اردن، امارات، عربستان، سازمان همکاری اسلامی و وزارت خارجه ترکیه آن را محکوم کردند.کشورهای مذکور همچنین اقدام بن گویر را یک حرکت تحریک آمیز ارزیابی کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.