اسرائیل ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد

منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، یک شرکت صهیونیستی ماهواره جاسوسی با موشک فالکون شرکت «اسپیس ایکس» از پایگاهی در آمریکا به فضا پرتاب کرده است.

به گزارش پایگاه «i۲۴» رژیم صهیونیستی، شرکت «اسپیس ایکس» متعلق به ایلان ماسک ماهواره جاسوسی شرکت صهیونیستی «ایمجست اینترنشنال» ارائه‌دهنده تصاویر و خدمات ماهواره‌ای را با موشک «فالکون ۹» از پایگاه هوایی «واندنبرگ» در کالیفرنیا آمریکا به فضا پرتاب کرد.

بر اساس این گزارش، ماهواره مذکور «اروس C» نام دارد و صنایع هوایی رژیم صهیونیستی این ماهواره را تولید کرده است. این ماهواره بسیار پیشرفته است و تصاویر با وضوح بالایی را ارائه می‌کند و برای پایش از آن استفاده خواهد شد.

این رسانه صهیونیستی مدعی شده است که شرکت «ایمجست اینترنشنال» معمولا تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران و آثار حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را منتشر می‌کند.

بنابر این گزارش، ماهواره اروس C یکی از مجموعه ماهواره‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی است و جنگ در اوکراین و تنش‌های ژئوپلیتیک در جنوب شرق آسیا و خاورمیانه باعث شد درخواست خدمات ماهواره‌ای افزایش یابد و این ماهواره ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات است.

ماهواره «اروس C» قبل از ارسال به آمریکا برای پرتاب، در صنایع هوایی رژیم صهیونیستی مراحل پایانی آزمایش خود را گذرانده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.