جزئیات نشست مشترک سران قوا/تاکید بر تسریع راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات

سران قوا با قدردانی و تمجید از هوشیاری و حضور به‌هنگام مردم بصیر و آزاده ایران اسلامی در صحنه و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان تصریح کردند که این حضور آگاهانه، مسئولیت همگان بویژه مسئولان را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و برطرف‌کردن مشکلات مردم مضاعف کرده است.

روایت امیرعبداللهیان از پیشنهاد نخست وزیر عراق درباره آغاز مذاکرات ایران و مصر/استقبال کردم

در نشست امروز روسای قوای سه‌گانه که در محل دفتر رئیس‌جمهوری برگزار شد، سران قوا با اشاره به روند پیشرفت‌های اقتصادی کشور، بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر قوای مجریه، مقننه و قضائیه برای مقابله با فشارهای دشمنان در حوزه‌های اقتصادی تاکید کردند.

سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و غلامحسین محسنی اژه‌ای در این نشست با قدردانی و تمجید از هوشیاری و حضور به‌هنگام مردم بصیر و آزاده ایران اسلامی در صحنه و ناکام‌گذاشتن دشمنان این مرز و بوم در رسیدن به اهداف شوم‌شان تصریح کردند که این حضور آگاهانه، مسئولیت همگان بویژه مسئولان را در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و برطرف‌کردن مشکلات مردم مضاعف کرده است.

سران قوا همچنین با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت‌بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.