برف و باران مدارس این استان‌ها را تعطیل کرد

سامانه بارشی، امروز شنبه سوم دی در بیشتر مناطق به جز جنوب شرق کشور فعال بوده و هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز عمدتا در بخش‌هایی از غرب کشور، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و  مناطقی از مرکز و جنوب کشور صادر شده است.

بارش محسوس برف و باران در ١٩ جاده کشور/ آزادراه قزوین-کرج در ترافیک سنگین

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت مدارس در استانهای مختلف کشور است.

فوری/ مدارس این استان غیرحضوری شد/ آغاز فعالیت ادارات از ساعت ۹

زنجان

فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی در تمامی شهرستان‌های استان زنجان به جز شهرستان طارم در نوبت صبح تعطیل و فعالیت‌های آموزشی این مدارس مجازی شد.

 مرکزی

همچنین بدلیل بارش برف مدارس اراک و تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان مرکزی غیر حضوری شد.

فارس

آموزش و پرورش فارس: با توجه به بارش باران و برف، آموزش و کلاس‌های درس در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان و بخش‌های ارژن، کامفیروز و خسرو و شیرین مجازی شد.

همدان

آموزش‌وپرورش همدان: به علت بارش برف، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، فامنین، درگزین، اسدآباد، گل‌تپه، سردرود، لالجین، بهار و قهاوند در 2 شیف صبح و عصر تعطیل است.

کهگیلویه و بویراحمد

مدارس ابتدایی شهرستان مارگون و بخش لوداب در این استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل بارش شدید باران، برف و برودت هوا در نوبت صبح امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل شده است.

لرستان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، نوبت صبح و عصر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های، دلفان، ازنا و بروجرد تعطیل هستند.

همچنین مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر الیگودرز فقط در نوبت صبح، بعلاوه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول بخش‌های الیگودرز در هردو نوبت (صبح و عصر) تعطیل هستند.

چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:به دلیل بارش برف در سطح استان امروز(3 دی) تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، سامان، کیار،فارسان، بروجن، اردل و بن غیر حضوری شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.