پیام سردار سلامی درپی درگذشت عباس شیبانی

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت مرحوم عباس شیبانی گفت: وی در مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت مجاهد نستوه و مردمی، ‌طبیب وارسته مرحوم آقای دکتر عباس شیبانی موجب تأسف و تألم فراوان شد.

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت عباس شیبانی

وی در زمره پیشگامان مبارزه با رژیم منحوس شاهنشاهی و یاران صدیق و دیرین امام راحل و رهبری و شخصیت های انقلابی و مردمی در طول نهضت اسلامی و دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در عرصه‌ها و مسئولیت‌های خطیر از جمله عضویت در شورای انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگی مردم در دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، عضویت در شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت دانشگاه و دیگر مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.

بی‌شک اخلاص، اخلاق اسلامی، خیرخواهی و نیک اندیشی و همت و پیشتازی در خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان او را در حافظه تاریخی ایران و ایرانی زنده و منشا حرکت نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی برای جلب رضای خدا و رضایت مندی خلق قرار خواهد داد.

اینجانب این مصیبت را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و با طلب رحمت و مغفرت آن فقید سعید از درگاه حضرت حق تعالی، برای بازماندگان و سوگواران او صبر جمیل و اجر جزیل ، توام با ثبات قدم و پاداش صابرین مسالت می‌جویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.