پست اینستاگرامی مسی خطاب به مردم جهان

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با انتشار پستی به جشن چند میلیونی قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه در فینال این رقابت‌ها باعث شد که مردم این کشور به رویایی که سال‌ها انتظارش را کشیده بودند برسند.
بازگشت بازیکنان آرژانتین به این کشور و برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های بونئوس آیرس با شگفتی بسیاری همراه بود، چرا که جمعیت پنج میلیونی برای استقبال از کاروان این تیم در خیابان‌های پایتخت این کشور حاضر شدند و این اتفاق شگفتی بسیاری را به همراه داشت.
ازدحام جمعیت به حدی بود که اتوبوس حامل بازیکنان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ نتوانست به درستی در خیابان‌های این شهر حرکت کند و به میدان اصلی برسد و در نهایت نیز بازیکنان مجبور به ترک خیابان به کمک هلیکوپتر شدند.
مسی با انتشار تصاویری از این جشن خیابانی باورنکردنی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« سعی نکنید این اتفاق را درک کنید. آرژانتین! با تمام خوب و بد عاشقت هستم!»

1783933


این ستاره پاری سن ژرمن پس از برگزاری این جشن به روساریو، محل تولدش، رفت تا تعطیلاتش را به همراه خانواده سپری کند و در این شهر نیز با استقبال گسترده مردم روبرو شد که منتظر حضور قهرمان‌شان بودند تا به او تبریک بگویند و به خاطر این که رویای آنها را به واقعیت تبدیل کرد از او سپاسگزاری کنند.
مسی قرار است تا چند روز آینده به حضورش در آرژانتین ادامه دهد و گفته شده که تا یک ماه دیگر نیز در ترکیب پی اس جی به میدان نخواهد رفت تا دوران استراحت و ریکاوری را به خوبی طی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.