رئیس فیفا «هو» شد!

برخی بازیکنان مراکش در پایان مسابقه با عبدالرحمان جاسم، داور قطری درگیر شدند.

در چارچوب رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه خلیفه، تیم ملی کرواسی به مصاف تیم ملی مراکش رفت و به برتری ۲ بر یک رسید تا به عنوان سومی این رقابت دست یابد.

مکرون به قطر سفر کرد

گل‌های کرواسی در این بازی را یوردی گواردیول 7 و میسلاو اورشیچ 42 به ثمر رساندند و تک گل مراکش را نیز اشرف داری در دقیقه 9 به ثبت رساند.

* برخی بازیکنان مراکش در پایان مسابقه با عبدالرحمان جاسم قطری درگیر شدند و در شرایطی که این داور قصد داشت یکی از بازیکنان این تیم را اخراج کند، یاسین بونو داور را در آغوش گرفت و مانع این کار شد.

* بازیکنان کرواسی پس از سوت پایان بازی به داخل زمین آمده و با در آغوش گرفتن همدیگر شادی کردند.

* تعدادی از نفرات مراکش هم پس از اعتراض ولید رکراکی به داور قطری در زمین بازی نمانده و کسب رتبه سوم را به حریف تبریک گفتند.

* مراکشی ها پس از دقایقی به سمت هواداران خودشان رفته و در مقابل آنها سجده کردند.

* شاگردان زلاتکو دالیچ نیز به سمت طرفداران خود رفته و از آن‌ها تشکر کردند.

* جوسکو گواردیول به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.

* مراکشی ها پس از این باخت برای دقایقی با چهره‌های بهت زده روی سکوهای ورزشگاه خلیفه ایستاده و شادی اعضای تیم حریف را تماشا می‌کردند.

* ماریو مانژوکیچ، ستاره سابق فوتبال کرواسی و مربی فعلی تیم ملی این کشور که به دلیل اخراج در بازی با آرژانتین در این مسابقه نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند همراه با زونیمیر بوبان به داخل زمین آمد و در جشن هم تیمی‌هایش شرکت کرد. این دو نفر همچنین با کودکانی که پیراهن کرواسی را به تن داشتند در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

* بلافاصله پس از سوت اتمام بازی تدارک برگزاری جشن سومی تیم کرواسی چیده شد تا بازیکنان این تیم مدال‌های خود را دریافت کنند.

* برخی هواداران مراکش در زمان روی سکو رفتن اینفانتینو، رئیس فیفا را هو کردند. آن‌ها در زمان اهدای مدال به تیم داوری بازی نیز این کار را تکرار کردند.

* در ادامه مدال های تیم کرواسی با حضور رئیس فیفا، رئیس فدراسیون‌های قطر، مراکش و کرواسی اهدا شد.

* در نهایت بازیکنان کرواسی پس از دریافت مدال‌های خوا روی سکوی سومی عکس یادگاری گرفتند و سرود مخصوص این تیم از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

* فرزندان بازیکنان کرواسی نیز برای حضور در این جشن به درون زمین آمدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.