سینیشا میهایلوویچ درگذشت

میهایلوویچ پس از ابتلایش به سرطان، به کارش روی نیمکت بولونیا ادامه داد و توانست طی دو فصل، این تیم را در میانه‌های جدول سری آ حفظ کند اما در ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ در پی نتایج ضعیف، تیاگو موتا جانشین او شد.

میهایلوویچ پس از ابتلایش به سرطان گفته بود: به این بیماری احترام می‌گذارم و با سینه‌ای ستبر با آن روبه‌رو خواهم شد. در چشمان این بیماری زل می‌زنم، همان‌گونه که همیشه با مشکلات روبه‌رو شده‌ام.

میهایلوویچ فوتبالش را در سال ۱۹۸۸ در پست مدافع چپ و در باشگاه وویودینا شروع کرد و سه سال بعد همراه با ستاره سرخ بلگراد قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد. او در ادامه پیراهن تیم‌های آاس رم، سمپدوریا و لاتزیو را به تن کرد و در دو سال پایانی فوتبالش به عنوان مدافع مرکزی برای اینتر میدان رفت. او در جام جهانی ۱۹۹۸ عضوی از تیم ملی یوگوسلاوی بود و در جریان پیروزی ۱-۰ مقابل ایران در مرحله گروهی، از تخصص خود یعنی زدن ضربه آزاد بهره برد و تک گل تیمش را از این طریق به ثمر رساند.

میهایلوویچ پس از آویختن کفش‌هایش در تابستان ۲۰۰۶، سریعا مربی‌گری را شروع کرد و فورا دستیار روبرتو مانچینی در اینتر شد. او سپس سرمربی‌گری در تیم‌های کاتانیا، فیورنتینا، تیم ملی صربستان، سمپدوریا، میلان، تورینو و بولونیا را تجربه کرد. میهایلوویچ که در فصل ۱۶-۲۰۱۵ هدایت میلان را برعهده داشت، با وجود اخراجش در اواخر فصل، جانلوییجی دوناروما را به جهان فوتبال معرفی کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.