سرمربی فرانسه: دیدار با آرژانتین یک جنگ تمام عیار است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی به ستایش از شاگردانش پرداخت.

 تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار برابر مراکش با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف آرژانتین در فینال شود.

دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید اعتراف کنم که این پیروزی به راحتی به دست نیامد و خیلی اذیت شدیم .من به این تیم و بازیکنان افتخار می کنم.اصلا به خودم فکر نمی کنم و این موفقیت متعلق به بازیکنان است.

او درباره این سوال که رییس‌جمهور چه واکنشی بعد از پیروزی داشت،گفت: نمی‌گویم که او چه چیزی به بازیکنان گفت.

دشان ادامه داد: فرانسه تنها وابسته به بازیکنان باتجربه نیست.ما جوانان بسیار خوبی هم در اختیار داریم که در آینده کمک‌ زیادی به تیم خواهند کرد از جمله مانه که امشب بلافاصله بعد از حضور در میدان گلزنی کرد.

او درباره رابیو گفت: متاسفانه رابیوبه بازی امشب نرسید اما یکشنبه می تواند به میدان رود. اینجا احتمال سرماخوردگی و ویروسی شدن بازیکنان به خاطر عرق کردن زیاد و استفاده از باد کولر زیاد است ورابیو هم‌به همین خاطر این بازی را از دست داد. برابر مراکش با وجود آنکه تغییر تاکتیک دادیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.به نظرم تیم شایستگی پیروزی ‌و صعود به فینال را داشت.

دشان درباره فینال گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. آرژانتین مسی را در اختیار دارد که از بهترین بازیکنان جهان است و بسیار آماده و سرحال است.نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم‌تا او را مهار کنیم.

دشان در پایان گفت: دیدار برابر آرژانتین یک جنگ تمام عیار است وخود را به خوبی آماده این بازی خواهیم کرد.امیدوارم که بتوانیم در این بازی بزرگ هم نمایش خوبی داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.