کشف ذرت با طعم تریاک!

سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۲۰ آذر در تشریح این رویداد به خبرنگاران گفت: بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از اهتمام قاچاقچیان برای انتقال یک محموله موادمخدر از سیستان و بلوچستان به شیراز مطلع شدند.

قتل فجیع پدر توسط پسرش!

حبیبی با بیان اینکه، بررسی ابعاد این اقدام در دستور کار پلیس قرار گرفت، توضیح داد: در این راستا، ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان لارستان بعد از هماهنگی با مرجع قضایی، اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان کردند و موفق به شناسایی کامیون حامل موادمخدر شدند.

این مقام انتظامی گفت: بعد از توقیف و انتقال کامیون به مقر انتظامی و بازرسی دقیق آن، 650 کیلو و 520 گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد و متهمان نیز در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

حبیبی با تاکید بر اینکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.