به گزارش دنیای اقتصاد: بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران از شنبه ۱۹ آذرماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرده است.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در همین خصوص گفت: پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این دوره از نمایشگاه که با شعار «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» آغاز شده با حضور بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور اصفهانی فعال است.

او افزود: این شرکت‌ها که در حوزه‌های فعالیتی مختلف نظیر «فولاد و صنایع فلزی»، «نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «امنیت غذایی، آب و محیط‌زیست» و «فناوری‌های نرم، فرهنگی و صنایع خلاق» فعال هستند، دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه، علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از اخبار پاویون شهرک، به سایت، شبکه‌های اجتماعی و کانال آپارات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مراجعه کنند.

نباتی نژاد ادامه داد: پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران در سالن ۶ غرفه شماره ۱۷، از روز شنبه ۱۹ آذرماه تا سه‌شنبه ۲۲ آذرماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است و در همین راستا از تمامی مسوولان، اساتید، دانشجویان خبره دانشگاهی، اصحاب رسانه و همین‌طور فعالان این حوزه دعوت می‌شود از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدن کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.