زمان پرداخت سود سهام عدالت به تعویق افتاد

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرار بر این است تا سود سهام عدالت در ۲ نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی به جزییات پرداخت سود سهام عدالت اشاره و اظهار کرد: امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده؛ در حالی که این رقم سال گذشته حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: وجود چنین ارقامی نشان دهنده افزایش ۲ برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است.

خبر سخنگوی دولت از «جلسه فوق العاده» هیات دولت

قربان زاده ادامه داد: با مطرح شدن این موضوع در شورای عالی بورس و نیز تاکید وزیر اقتصاد، قرار بر این است تا سود سهام عدالت در ۲ نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود.

رییس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه میزان پرداختی سود سهام عدالت به نسبت سهمی که هر فرد دارد متفاوت است، گفت: عملاً مشمولان سهام عدالت با دریافت ۲ برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته همراه خواهند بود.

گفتنی است، هفته گذشته رییس سازمان خصوصی سازی به مرحله نخست واریز سود سهام عدالت طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: قرار بر این است تا سود سهام عدالت طی ۲ مرحله به حساب مشمولان واریز شود که مرحله نخست این واریزی تا پایان آذر یا اوایل دی‌ماه و مرحله دوم تا پایان سال انجام خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.