رئیسی: مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند

سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط‌کریم با بیان این‌که « حضرت فاطمه (س) به ما درس چگونه زیستن می‌دهد؛ این‌که فتنه‌ها و توطئه‌های زمان خود را بشناسیم» افزود: دشمن می‌خواهد اعتقادات مردم را هدف قرار دهد و دانشجو، تولیدکننده و فعالان اجتماعی را از فعالیت بازدارد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی نشان داده که اهل بصیرت است و خصوصیات زمان خود را می‌شناسد.

وی ادامه داد: از همه مردم ایران سپاسگذارم که بار دیگر دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیس‌جمهور هم‌چنین با بیان این‌که «مردم ایران دشمن را خوب می‌شناسند» ادامه داد:  ما آزادی خود را بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیدا کرده‌ایم. این آزادی را از دست نخواهیم داد.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما از آرتین و بچه‌های این مرز و بوم زندگی را گرفتید. شما به مردم افغانستان و عراق زندگی دادید؟ به کدام‌یک از مردم عالم زندگی بخشیدید؟

وی با بیان این‌که مردم «ایران، توطئه‌های آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی را خوب می‌شناسند» افزود:مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند. حضور شما در هر منطقه و در هر جایگاهی با هر شعار زیبایی سلب‌کننده زندگی مردم است نه زندگی‌بخش به مردم.

رییسی گفت: ملت ایران اجازه تهدید علیه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از سوی دشمن را نمی‌دهد. ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را با هدایت امام و رهبری بدست آورده‌ و ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد که دشمن این سه سرمایه‌ بزرگ را مورد تهدید قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «با کمک مردم رباط‌کریم مشکلات این منطقه را حل خواهیم‌کرد» افزود: وضعیت عبورومرور منطقه سامان خواهد گرفت. سعی می‌کنیم تا به یاری اهالی رباط‌کریم مشکلات این منطقه را حل کنیم.

وی با اشاره به این‌که «مسئله مهم عبورومرور در این منطقه است» خاطرنشان کرد: . این موضوع بزودی سامان خواهد گرفت. با حضور استاندار و وزیران نیرو و راه‌وشهرسازی از پروژه مترو بازدید کردیم و پیگیری‌های لازم در دست اجراء است

ادامه دارد....

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.