روزنامه افراطی اصولگرا، خشمگین شد/توهین تند به شادی معترضان

روزنامه اصولگرای «وطن امروز» در گزارشی با عنوان «برده‌های بی‌وطن» نوشت: تعدادی از اوباش پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه ابراز خوشحالی و شادمانی پرداختند. در یکی از فیلم‌هایی که از این وطن‌فروشان منتشر شده، آنها با در دست داشتن پرچم آمریکا، شعار زنده باد آمریکا سر می‌دهند.

باخت ایران به آمریکا با نتیجه یک بر صفر روی دیگری هم داشت. تعدادی از اوباش پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه، به خیابان‌ها آمده و بابت برد آمریکا و باخت ایران به ابراز خوشحالی و شادمانی پرداختند. در یکی از فیلم‌هایی که از این وطن‌فروشان منتشر شده، آنها با در دست داشتن پرچم آمریکا، شعار زنده باد آمریکا سر می‌دهند. در تصاویر دیگری نیز که از سنندج منتشر شده، گروهی از وطن‌فروشان که تا دیروز خود را عزادار مهسا امینی می‌خواندند، با حضور در خیابان‌ها به خاطر باخت تیم‌ملی فوتبال ایران با رقص و آواز خوشحالی کردند.

پیش از این پس از بازی ایران و انگلیس نیز اوباش وطن‌فروش با ضبط و انتشار تصاویری از خوشحالی‌شان بابت برد انگلیس و باخت تیم‌ملی فوتبال ایران، بی‌وطنی خود را به نمایش گذاشتند. اما فضای مجازی برای نمایش بی‌وطنی این جماعت کافی نبود. پس از باخت تلخ تیم‌ملی فوتبال کشورمان به انگلیس، برخی مناطق تهران از جمله پیروزی و چیتگر، شاهد وطن‌فروشی عده قلیلی از اوباش آشوب‌طلب بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.