سلیمی: ملی پوشان ایران اسیر حواشی نمی‌شوند/ به غیرت بازیکنان‌مان ایمان داریم

‌حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا در رقابت‌های جام جهانی، اظهار داشت: ما در بازی با ولز شاهد بودیم که ملی پوشان کشورمان شجاعانه جنگیدند و از همه فرصت‌ها استفاده کردند و هوشیاری فوق‌العاده‌ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیدیم.

وی بیان کرد: همین روحیه و دوندگی، جنگندگی، همراهی و اسیر حاشیه نشدن بازیکنان از جمله عواملی بود که باعث شد تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز پیروز شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای از ماه‌های قبل برای تضعیف تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی برنامه‌ریزی کرده بودند، اما بازیکنان ما اسیر این مسائل و حواشی نشدند.

انتقام شهید فخری‌زاده با هلاکت این نابغه اسرائیلی گرفته شد؟+ عکس

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله بسیار مهم است و باید بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با آمریکا هم از همه فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند، دوندگی داشته باشند و باز هم اسیر حواشی نشوند تا بتوانند با این روحیه به پیروزی برسند که قطعاً اینگونه خواهند بود.

سلیمی گفت: ان شاء الله بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باز هم چشم ملت را روشن خواهند کرد. ما به غیرت، همدلی و وحدت بازیکنان کشورمان ایمان داریم و این غیرت و همدلی به امید خدا کارساز خواهد بود و منجر به پیروزی تیم ملی مقابل آمریکا و صعود کشورمان به دور بعدی جام جهانی خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.