حضور ترسناک موجود مرموز در یک عکس!

چگونه می توان توضیح داد که هیچ کس تا کنون شواهد مشخصی از وجود آنها پیدا نکرده است؟ بدون زیستگاه، بدون استخوان، چیزی جز عکس تار گاه و بیگاه یا رد پا.

اما اگر اینطور است، پس باید راه آسان‌تری برای پایین آمدن از درخت نسبت به آنچه این زن یک پاگنده را در یک ویدیوی اخیر به نمایش گذاشته‌است، وجود داشته باشد.

در این ویدئو که به طور تصادفی ضبط شده است، یک زن در کسری از ثانیه یک چهره بزرگ دوپا را در حال پریدن از درخت و فرار روی دو پا گرفته است.

عکس | دست به دست شدن فیلم یک "موجود مرموز" در شبکه‌های اجتماعی!

این ویدیو در شمال کالیفرنیا گرفته شده است، بنابراین اکثر مردم بلافاصله تصور می کنند موجودی که او با رسیدن به وسیله نقلیه خود غافلگیر شد، صرفاً یک خرس سیاه کالیفرنیا است.

با این حال، اگر خرس باشد، رفتار بسیار غیرعادی دارد. کدام خرس، وقتی می خواهد فرار کند، این کار را روی دو پا انجام می دهد؟

در نظرات، بینندگان تجربیات خود را با پاگنده‌های کالیفرنیای شمالی به اشتراک می‌گذارند، و همه آن‌ها حال و هوای مشابهی دارند، نگاه‌های اجمالی مبهم و سریع‌تر به موجودی که نمی‌توانند وجود آن را کاملاً باور کنند. باورش سخت است که موجودی ناشناخته وجود داشته باشد، اما رد کردن این ویدیوها سخت است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.